środa, 9 kwietnia 2014

Mieć przyjaciół. Prawdziwych przyjaciół.

Czeeeść!
Kochani dzisiaj mam dla was post o przyjaciołach.
Moim zadaniem na dzisiejszy post jest to aby wam opowiedzieć o przyjaźni, ale o takiej która nie jest fałszywa. Opowiem także moją historię która trwa kilka lat jeśli chodzi o przyjaźń. Teraz mam kilku przyjaciół i jest mi z tym dobrze. Mam nadzieje że oni są tymi właściwymi.







Więc kiedyś miałam kłopoty w znalezieniu prawdziwej przyjaciółki.
Kilka razy zaliczyłam wtopę.
Teraz jest Weronika <3 i wszystko nabiera sensu.
Jeszcze do niedawna miałam przyjaciółkę do której się myliłam.
Każdy mi mówił że jest taka, ale ja jakoś nie wierzyłam i nadal się z nią przyjaźniłam. Teraz ta przyjaźń już dla mnie nie istnieje muszę patrzyć na to co się dzieje teraz i myśleć co mnie czeka dalej, a to co było już minęło.



Na każdą chwilę pojawia się również i kuzynka która jest wsparciem od samego początku. <3 Wiktoria <3




<3


Moje życie zmienia się z dnia na dzień i muszę wiedzieć co z nim robić.




Pa!

1 komentarz: